Casa Gazelor Naturale

Situata in Medias, intr-un spatiu generos ce este amplasat in mijlocul unui frumos parc natural, este locul optim pentru valorificarea trecutului istoric al gazelor naturale, consultarea lucrarilor de specialitate, organizarea de conferinte, simpozioane, cursuri, mese rotunde si intalniri de afaceri.

Viziunea privind functionarea Centrului:

Imagine, informare, perfectionare, diseminarea informatiei in interiorul si exteriorul companiei.

Misiunea Centrului:

  • Culegerea de informatii si organizarea de activitati de diseminare a acesteia;
  • Perfectionarea si implicarea in activitatea de cercetare si elaborare a materialelor privind sectorul gazelor naturale;
  • Schimbarea perceptiei privind rolul important pe care gazele naturale le-au avut si le au in viata oamenilor;
  • Optimizarea managementului imaginii aferente companiei Romgaz in toate mediile sale.

Obiective strategice:

  • Valorificarea trecutului gazelor naturale. Expozitii si muzeificarea sectorului gazelor naturale;
  • Deschiderea portilor viitorului. Sistem inteligent de documentare si informare pe plan national si international;
  • Asigurarea finantarii – Inchirierea infrastructurii Centrului.
  • Obiective tactice:
  • Expozitii si muzeificarea sectorului gazelor naturale;
  •  Vizitarea colectiei de carte tehnica, obiecte specifice sectorului gazifer si a colectiilor de minerale;
  • Activitati de cercetare si valorificare a istoriei gazelor naturale;
  • Activitatea de muzeificare a istoriei recente.
  • Activitatea de documentare si informare pe plan national si international;
  • Activitatea de documentare si cercetare privind situatia prezenta si evolutia viitoare a sectorului gazelor naturale;
  • Activitatea de diseminare a informatiilor privind situatia prezenta si evolutia viitoare a sectorului gazelor naturale;
  • Activitatea de inchiriere a infrastructurii Centrului.

Sustinerea financiara a activitatii se realizeaza si prin inchirierea complexului ce este dotat cu sisteme ce se adapteaza unui standard de cerinte specifice desfasurarii de evenimente intr-un mediu corporatist: sisteme audio si video performante, computere, acces la internet, LCD proiector, flipchart, transmisie live a evenimentelor pe internet si sisteme de traducere sincrona (maxim trei limbi concomitent).